Умови роботи

       Компанія DE ESSE завжди відкрита для співпраці і нових партнерів.  Ми готові розглянути всі пропозиції і сподіваємося на тривале і взаємовигідне співробітництво.  Індивідуальний підхід до кожного клієнта і найбільш вигідні умови для наших оптових покупців сприяють ефективній спільній роботі.

      Почати співпрацювати з нами дуже просто.  Зареєструйтеся на сайті, і Ви зможете бачити оптові ціни і здійснювати покупки онлайн.  Після реєстрації в найкоротші терміни з Вами зв'яжеться наш менеджер.  Після підтвердження Вас, як оптового покупця, Ви отримаєте доступ до свого особистого кабінету на сайті, в якому зможете повноцінно працювати і оформляти замовлення.  Мінімальне замовлення на сайті 3 000 грн. Мінімальна сума замовлення для спільних покупок 10000 грн. Менеджери інтернет-магазину зв'яжуться з Вами максимально швидко після отримання замовлення.  Інтернет-магазин приймає замовлення цілодобово і щодня.  Обробляються і відправляються замовлення в робочі дні з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:30.

   Доставка 

Наша компанія здійснює доставку по всій території України.  Для вашої зручності ми пропонуємо Вам наступні варіанти доставки товару:
            Самовивіз
      Якщо в наявності є необхідний товар у потрібній кількості, то Ви можете забрати своє замовлення в наших офісах, в будь-який зручний для Вас час з 9:00 до 17:30 в робочі дні з понеділка по п'ятницю.  У цьому випадку, Ви нічого не платите за доставку.
     м. Київ, пр-т.  Науки, 28, тел.  +38 (044) 525-42-34, +38 (063) 134-51-53 
     м. Харків, вул.  Нетеченська, 25, тел.  +38 (068) 306-92-62
     м. Дніпро, вул.  Вознесенська, 50, тел.  +38 (050) 663-42-37
     м. Одеса, вул.  Балківська, 130А, тел.  +38 (048) 738-00-25, +38 (097) 213-89-38
     м. Львів, вул.  Антоновича, 113А, тел.  +38 (032) 295-54-55, +38 (067) 772-57-57
       Доставка транспортною компанією в регіони України
       Доставка здійснюється будь-яким зручним оператором служби доставки вантажів в межах України (Нова пошта, Автолюкс, МістЕкспресс, САТ і ін.).  Крім того за погодженням з менеджером Ви можете запропонувати свою транспортну компанію.  Вартість доставки замовлення залежить від служби доставки, розміру, ваги посилки та послуг кур'єра.
      При замовленні на суму від 10 000 грн. - доставка безкоштовна до відділення транспортної компанії в місті одержувача.  Зворотній переказ грошей в разі оплати після отримання замовлення, при використанні послуги " Післяплата" оплачується покупцем відповідно до тарифів служби доставки.
      Наша компанія не несе відповідальності за затримки в роботі банків і роботі транспортних служб.  Також звертаємо увагу всіх покупців на той факт, що в передсвяткові періоди, як правило, транспортні служби збільшують термін доставки у зв'язку зі зростаючою завантаженістю.  Тому ми настійно рекомендуємо оформляти Ваші замовлення заздалегідь, якщо Ви хочете уникнути затримок.      

Оплата

       Для оформлення замовлення по безготівковій формі розрахунку, необхідно:

      Для приватних підприємців:

  • Витяг про реєстрацію фізичної особи-підприємця;
  • Свідоцтво єдиного податку;
  • Банківські реквізити.

      Для юридичних осіб:

  • Свідоцтво про реєстрацію підприємства;
  • Свідоцтво платника ПДВ;
  • Банківські реквізити.

    Для юридичних осіб оплата проводиться тільки за безготівковим розрахунком шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку покупця на розрахунковий рахунок нашої компанії.  Для оформлення замовлення з оплатою за безготівковим розрахунком Ви повинні бути зареєстровані на сайті як оптовий покупець.  Після оформлення замовлення необхідно узгодити замовлення з менеджером.  Після цього формується рахунок-фактура, який Ви можете роздрукувати і оплатити в будь-якому банку на території України.  Рахунок-фактуру Ви також можете отримати по електронній пошті, зазначеної в замовленні або по факсу.  У суму рахунку не включається комісія банку.  Вона оплачується окремо і величина комісії залежить від тарифу банку, послугами якого Ви користуєтеся.  Найчастіше банківський комісійний збір за переказ грошей складає 1-3% від суми платежу.

      Звертаємо Вашу увагу, що рахунок дійсний протягом 5 (п'яти) банківських днів.  Резерв товару зберігається протягом трьох робочих днів з дати виставлення рахунку.  Перед оплатою уважно перевірте реквізити організації.  Як тільки оплата надходить на наш розрахунковий рахунок (як правило, гроші надходять на наступний день), товар передається в службу доставки.  Оплативши послугу, прохання інформувати менеджерів.  Всі необхідні для бухгалтерії документи (оригінал рахунку на оплату, накладна) видаються разом із замовленням при отриманні.  Виконання замовлення за безготівковим розрахунком - 2-4 робочих дні з моменту оплати рахунку.  Отримати товар може тільки особа, на якого виписана довіреність.  Для отримання товару необхідно пред'явити довіреність і паспорт фізичної особи, яка зазначена в довіреності.

      Наша компанія не несе відповідальність за затримки в обробці банками платежів.  Наша компанія не бере додаткових комісій за платежі.  Ви оплачуєте тільки вартість Вашого замовлення і доставки.         

  Для того, щоб почати продавати наш товар на своєму сайті за схемою дропшиппінг, необхідно надати:

  • Документи ФОП (витяг про реєстрацію ФОП та свідоцтво єдиного податку)
  • Адреса інтернет-магазину

      Автоматичне вивантаження товару з сайту ми не надаємо, фото можна брати на офіційному сайті www.deesse.com.ua.

      Обов'язкова умова! Дотримуватися рекомендованих роздрібних цін у своєму інтернет-магазині, які можна подивитися у нас на сайті www.deesse.com.ua.

      Дропшиппінг відпускається по складській ціні.  Маржа Дропшиппінг в середньому становить 30-35% в залежності від категорії товару.

Схема роботи Дропшиппінг

  1. Відвантажуються тільки ті товари, які виставлені в інтернет-магазині.
  2. Відправку здійснюємо або на Вашу адресу або відразу на адресу клієнта.
  3. Отримавши замовлення від клієнта, Ви уточнюєте його наявність у менеджера (рекомендується використовувати viber).
  4. Висилаєте нам ПІБ, номер телефону та адресу замовника.
  5. Оплачуєте замовлення по наших реквізитах.  Різниця - Ваш заробіток.  Номер карти для оплати буде висланий при кожному замовленні.
  6. Якщо замовлення зроблене до 15.00 то, як правило, в цей же день посилка буде відправлена.  Якщо після 15.00, то на наступний день.
  7. У суботу та неділю товар не відправляємо.
  8. Після відправки товару ми висилаємо номер ТТН повідомленням.  Ви пересилаєте його своєму клієнту.
  9. Ви відстежуєте, коли клієнт забирає посилку.  У разі відмови клієнта від посилки, Ви нам пишіть номер ТТН і ПІБ одержувача.  Ми відкликаємо посилку.
  10.  Якщо замовник не забирає товар, всі транспортні витрати в обидва боки лягають на Вас.
  11. За схемою дропшиппінг відправки здійснюються Новою Поштою.
  12. Ми працюємо з післяплатою і по передоплаті на карту ФОП

Вдалих покупок і яскравої моди з DE ESSE!